.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی لاشکی در جمع خبرنگاران خبر داد :
بررسی جزئیات استانی شدن انتخابات در صحن مجلس
شمال نیوز : نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات مجلس دهم به صورت استانی است، گفت: باید جزئیات آن در صحن علنی بررسی شود....

شمال نیوز : نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات مجلس دهم به صورت استانی است، گفت: باید جزئیات آن در صحن علنی بررسی شود.

قاسم احمدی‌لاشکی در آخرین نشست خبری خود در سال 93 با خبرنگاران شهرستان‌های نوشهر،چالوس و کلاردشت به سئوالات خبرنگاران منطقه پاسخ داد.

وی در ابتدا به سئوالی درباره آخرین وضعیت تصویب منطقه آزاد تجاری و گردشگری نوشهر با اشاره به اینکه منطقه آزاد تجاری و گردشگری نوشهر علاوه بر اینکه در دولت باید به تصویب برسد، باید در مجلس نیز تصویب شود، افزود: منطقه آزاد تجاری و گردشگری نوشهر در رونق اقتصادی منطقه نقش دارد.

وی درباره دغدغه‌های معلمان در حیطه کاری آنها اشاره کرد و افزود: ما حق را به معلمان می‌دهیم و معلمان به حق، تفاوت و تبعیض را نمی‌پسندد و این انتقاد و دغدغه آنها به جا است و باید در زمینه حقوق معلمان تجدید نظر شود.

احمدی‌لاشکی درباره مشمولان قانون ماده 17 مجلس شورای اسلامی درباره آزمون استخدامی خاطرنشان کرد:‌ ماده 17 اصلاحیه خورد و 2.5 سال از زمان آن می‌گذرد و تاکنون آزمونی هم برای استخدام افراد شرکتی و پیش‌دبستانی برگزار نشده است.

وی با بیان اینکه در مدارس نیاز به تعداد زیادی معلم داریم و باید در این باره ردیف اعتباری ویژه‌ای دیده شود، به وضعیت محیط زیست شمال کشور و مازندران پرداخت و اظهار کرد:‌ شمال کشور دچار آسیب‌هایی شد و دل‌مان برای طبیعت بکر و سرسبز آن می‌سوزد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در بحث محیط زیست و منابع طبیعی راه را نشان دادند، تصریح کرد: کارشناسان بسیاری در این حوزه احساس خطر کردند و با توجه به شرایط موجود احتمال اینکه شمال کشور در آینده به کویر تبدیل شود بسیار زیاد است.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی به موضوع محیط زیست و منابع طبیعی منطقه مازیچال کلاردشت اشاره کرد و گفت: محیط زیست و منابع طبیعی باید پاسخ‌گوی تخلفات صورت گرفته در این منطقه باشند.

وی درباره پروژه گازرسانی به مرزن‌آباد بیان کرد:‌ این پروژه کار بسیار سنگینی است ولی به هر صورت در هر شرایطی کار به خوبی پیش رفت و حتی در شرایطی که بسیاری از پروژه‌ها متوقف بودند اما این پروژه فعال بود و کار پیش رفت.

احمدی‌لاشکی خاطرنشان کرد: نواقص این پروژه تا خرداد 94 برطرف می‌شود و گازرسانی بر طبق بند « ق» به تعدادی روستا نیز در این منطقه عملیاتی می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه در بحث اجرای اقتصاد مقاومتی، دولت و مجلس راضی نیستند، گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت کشیدن نیست بلکه استفاده بهینه از حداقل داشته‌ها است و باید در این باره ببینیم دستگاه‌ها تا چه اندازه توانسته‌‌اند صرفه‌جویی کرده و به تولید اضافه کردند.

این مسئول همچنین با اشاره به اینکه دولت در بحث تورم توفیقاتی داشته است و تورم را از 40 درصد به 15.5 رسانده است، تصریح کرد: در بحث رونق اقتصادی موفقیتی حاصل نشد و هنوز بسیاری از کارخانه‌ها تعطیل و نیمه‌تعطیل هستند ولی دولت برای سال 94 برنامه‌های بسیار خوبی در این زمینه دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال که انتخابات مجلس دهم در سال 94 به صورت استانی است یا خیر، تصریح کرد:‌ این موضع در صحن علنی، فوریت آن رأی آورد اما هنوز نمی‌توان به طور قطعی گفت که انتخابات سال آینده استانی برگزار می‌شود یا خیر ولی از سویی دیگر باید جزئیات آن در صحن علنی مطرح شود ولی نگاه بنده و بسیاری از نمایندگان مجلس، استانی برگزار شدن انتخابات است چرا که معتقدیم این رمز موفقیت کشور و در این فضا نمایندگان به مسائل حوزه انتخاباتی کلان‌تر نگاه می‌کنند./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عمار 21 اسفند 1393
درود بر آقای احمدی لاشکی ، استانی شدن انتخابات باعث بالندگی و رشد قانونگذاری در کشور می شود
بابل 20 اسفند 1393
اقای نیازاذری نماینده بابل باخبرنگاران ساری نشست خبری گذاشت وبرای ساروی ها گزارش عملکردداد!!!!!!اقاایرج نیاز ازاقای لاشکی یادبگیرید.
بهنام دوربینی 20 اسفند 1393
آقای رمدانی
به چه زبانی باید به اطلاع آقایان برسانیم که مدرسان آموزش فنی و حرفه ای با ۴۴ ساعت تدریس در هفته دریافتی خیلی کمتری از معلملن هم سابقه خود دارند !
به چه شکلی باید فریاد زد که کارکنان و مدرسان فنی و حرفه ای معوقات سال ٨٨ تا کنون خود را دریافت نکرده اند .
یعنی یک مسلمان نیست که اینها را منعکس کند . پس وظیفه اصحاب رسانه چیست ؟
پاسخ ها به این نظر
نزدیک بین 22 اسفند 1393
با زبان بی زبانی...!!! شیرینی وجذابیت عزل ونصب های فراوان وصرفا انتخاباتی وانتساباتی!!! وصد البته سیاسی برای مدیرکل محترم آموزش فنی وحرفه ای استان مازندران ان شاءالله تمام شده باشد که ایشان ومعاون محترم اداری وپشتیبانی محبوب ایشان (البته محبوب تمام پرسنل استان علی الخصوص مربیان زحمتکش!!! ) کمی نیز به امور دیگر بپردازند....البته باید ازآقای دکتر تشکرکرد که با انتصابات خود اسباب تفریح وخنده همکاران رادراین روزهای غمبارو بی پولی انتهای سال فراهم آورده اند... خداوند متعال به ایشان وتیم مدیریتی ایشان توفیق خدمت روزافزون عطا کند که جز برای این مهم به عرصه مدیریت نیامده اند...!!!
نا شناس 20 اسفند 1393
دکتر جان قرار بود غرب را استان کنی چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جواد 21 اسفند 1393
به نظر می رسد افرادی از طرح استانی شدن انتخابات حمات کنند که دارای افکار بلند و ملی باشند و نه محلی و منطقه ای . لذا از آنجائیکه بسیاری از وکلای ملت دارای محبوبیت قومی و محلی هستند و امکان جذب آرا مردم را در سطح استان ندارند با این طرح موافقت ننمایند
یک فرهنگی دلسوز 23 اسفند 1393
الحق و النصاف برگزاری انتخابات استانی کمک به وضع مردم و نمایندگان می باشد.
چرا که مردم از نماینده انتظاراتی دارند که در حوزه اخیتیارات و وظیفه نمایندگی نیست و یکی از دغدغه های نمایندگان هم مراجعات که در کشور عرف شده است .
اگر این موضوع اتفاق بیفتد نمایندگان کار نمایندگی و نظارت را به عهده می گیرند و مردم هم برای رفع نیاز های خود به مجریان و قوه مجریه مراجعه می نمایند.
ولی متاسفانه در حال حاضر با توجه به استقرار نهادهای دولتی و دستگاه اجرایی مردم متصور می نمایند که مشکل آنها می بایست از طریق نماینده پیگیری شود. که این امر آسیب بسیار جدی است که کشور با آن روبرو است.
به دور از تعصب و عادلانه که در اکثر جوامع توسعه یافته هم در حال اجرا است،این امر (استانی شدن انتخابات)هم به نفع نمایندگان و هم به نفع مردم و در نهایت این امر یک فرصتی است تا اصل تفکیک قوا در جامعه نهادین گردد.
مازنی 23 اسفند 1393
استانی شدن انتخابات یعنی نادیده گرفتن رای مردم هرشهراست وبه ضرر مردم است ونباید این طرح درمجلس تایید شود ودرصورت تصویب نمایندگان صددرصد ازطرف شورای نگهبان رد می شود.
پاسخ ها به این نظر
واقع بین 24 اسفند 1393
دوست عزیز من هم بانظرشماموافقم این طرح ازطرف بعضی ازنمایندگان فعلی مجلس مطرح شده چون می دانند که دراین دوره رای نمی آورند این طرح راارائه نمودند و به نظربنده درباره این طرح اصلا نباید صحبت کرد.
فرهنگی 24 اسفند 1393
هادی حسینی پیشاپیش خداحافظ از مجلس.
حسینی 23 اسفند 1393
استانی شدن انتخابات یعنی رای مردم شهرهای کوچ کشک!!!!!!
رضا 24 اسفند 1393
برگزاری انتخابات استانی نه تنهاکمکی به مردم نمی کند بلکه هرج ومرج درانتخابات مجلس بوجود خواهدآورد ودخالت شهروندان دیگرشهرها در حوزه انتخابیه آن شهر میباشد وبی عدالتی به رای مردم است.
علی کجوری 25 اسفند 1393
خدا حافظ دکتر احمدی.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.